hundohast

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra och Elly ♥ - 19 juli 2011 13:49

Hej idah har jag ionte gjort så mycke,

jo ätit lunch och gått ut med min hund,

gick i kanske en timme hade med mig lite korv och tränade fot,

jo min syster var också med ute.

Sen ska jag nog va med kajsa och maja idag igen.

Vi fotade ju lite igår,

så vi ska göra det idag igen.

men sen ska jag inte göra så mycket 

jo juste vi har sattit upp tältet också

jag kajsa och maja ska nog sova där inatt.

Ja men sen ska jag kanske ut och rensa kaninburen dag också ;) 

just nu ligger milli och äter flugor?

Paulina vilar idag.

Men jaja 

Hejdå

   / Elly

Av Alexandra och Elly ♥ - 18 juli 2011 13:35

Hej tänkte berätta lite om mig,


Hejhej jag heter Elly,

Min sköt/medryttarhäst heter paulina och jag rider orkan ibland.

Min hund är samma ras som alexandras, en rhodesian ridgeback dem är bäst !

Min hund heter milli hennes mamma heter asla och hennes pappa kommer ifrån danmark och heter luku kolla deras hemsida vetja www.ghali.se

   Paulina och jag

   Min hund Milli

     Jag och orkan 


/Elly

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards